by Julianna Gąsiorowska

Łapki kuchenne / Heart potholders


I've just started collecting kitchen utensils for our new kitchen (HERE's more about it) and I thought that I should sew a set of potholders in colors matching my new lovely things. I simply followed colors of cups, bowls and jars. And that was it:

/ Właśnie rozpoczęłam kolekcjonować kuchenne kolorowe sprzęty do naszej nowej kuchni (TUTAJ więcej na ten temat) i pomyślałam, że powinnam uszyć pasujące do nich łapki kuchenne. Podążyłam za kolorami cudnych kubków, miseczek i słoików. I to było to:


I plan also to sew a mini-quilt kitchen themed. And maybe I will also decorate some kitchen towels. I've seen some wonderful handmade cans and I'm almost sure that  I will made a few similar.

/ Planuję także uszyć mini-quilt o kuchennej tematyce. I być może ozdobię parę ręczników kuchennych. Widziałam też przepiękne puszki samodzielnie ozdabiane i jestem prawie pewna, że postaram się stworzyć podobne.

9 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. boooosz! Kochana każdy Twój twór to mistrzostwo! Moje serduszkowe podkładki wyglądają jak szmaty do podłogi przy Twoich hehe :D
    Cudownie dobrałaś tkaniny i te detale.. wstążeczki itp.! No cudeńka!
    I widzę turkusowe coś z IKEA o czym marzę ale cena mnie dobija :D

    Czekam z niecierpliwością na inne Twoje kuchenne twory! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne łapki, kuchnia zapowiada się bardzo kolorowo i to bardzo mi się podoba :) Piękne kolorowe rzeczy już uzbierałaś - ten minutnik jest SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  3. These pot holders are too nice to use!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne łapeczki! Coś mi się wydaje, że Twoja kuchnia będzie bajeczna... :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne chociaz rozowy to nie moj kolor to niezwykle skomponowane z tymi turkusami sprawia ze mi sie podobaja i to bardzo

    OdpowiedzUsuń
  6. Radość czysta i wzorzysta :) Jak zwykle: niezwykle nacieszyłam u Ciebie oczy wzorem i kolorem. Masz do tego niebywałą rękę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P. S. Mam taki sam wózko-barek zwany bar-czystym wózkiem ;D

      Usuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>