by Julianna Gąsiorowska

New challenge


Dziś poniedziałek, więc musi być wyzwanie:)

Moja interpretacja tego wyzwania:

/ Today is Monday, so there must be a challenge:)
My interpretation of this challenge:



Sporo chciałabym napisać o tej "pracy", ale padam ze zmęczenia... Pracę powinnam zatytułować: "Pośpiech":D (jutro coś napiszę)


Zapraszam serdecznie do udziału w szufladowym Wyzwaniu!

/ I should write a lot about this "something", but I'm too tired... The title of this "something" should be "Hurry":D (tomorrow I'll write something about this "something")


9 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. WOW!!! Przepiękne!!! Więcej nie potrzeba pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ZNÓW WYGRANA! CZAAAAAAAAAAAAAAAAAD!
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ... i perspektywa i kawa i para nad filiżanką...(czy ja dobrze widzę papierosa?!) świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Julka, to ja znowu padam z wrażenia. Niesamowita praca.
    Napisz jak duża jest ta makatka.

    OdpowiedzUsuń
  5. I mi sie podoba :) mam nadzieje ze czegos sie naucze od Ciebie (mailowo: Pani). :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem pod wrazeniem . sliczna praca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna praca! Zakochałam się w niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna makatka!!! Ogromnie mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>