by Julianna Gąsiorowska

Czym różnią się te dwa zdjęcia? ;)


/ Find the diffrence! ;)


Wczoraj był wieczór drugi z Hexagon Quilt. Tym razem poświęciłam znacznie mniej czasu, więc efektu prawie nie widać.
"Dofastrygowałam" około 20 (?) elementów.
Dziś kolejny wieczór, ale nie wiem, czy będę szyć, bo w kuchni czeka na mnie moja wymarzona Janome MC5200:)))
/ Yesterday evening I spend time with my Hexagon Quilt. This time I've got little time so the effect is not visible.
Today is the next evening, but I don't know if I sew, because in the kitchen is waiting my new dreamed Janome MC5200:)))

0 lovely comments / miłych komentarzy:

Prześlij komentarz

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>